2010-06-27

Idag har jag, mamma, David och Belinda varit ute och badat och fikat lite på Lysingsbadet.
Från början var Bella lite skeptisk till att bada, det var ju mycket bättre om jag bar henne istället!
Sen efter 1-2 timmar så lockade jag i henne och då jäklar tog det fart på badandet, jag höll henne i händerna och snurrade runt henne i säkert 20 minuter eftersom det var olagligt roligt.

Jonathan kom sedan och hämtade upp henne och mamma, David och jag gick och spelade en runda minigolf. Mamma och jag låg lika tills sista banan där jag vann med en poäng, men nära var det!
Gcik sedan hem och plockade lite innan Lina kom runt halv 9 tiden för lite mat och film. På menyn stod färskpotatis, kall sås, tomat/mosarella/basilika samt kött/vegetariskt tillbehör och på detta coca-cola i vinglas.


Lite hink & spade lek vid stranden på Lysingsbadet





Sommarfötter ala Bellan


Calippo-paus


Sedan fick min mamma smaka lite av hennes och då passade hon i sin tur på att äta upp och slemma ner den andra glassen, haha man är ju inte dum


Mycket godare med någon annans glass! Senare när den nästan var slut ville hon byta tillbaka till sin Calippo igen


Efter badandet blev det en bull-paus också


Mmmm, en hel bulle i munnen


Eftersom det var så fruktansvärt roligt att bada så skulle hon absolut i lite till så det fick bli utan den blöta baddräkten.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Såg ut som om Bella tyckte det va en toppendag :D

2010-06-28 @ 22:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0