2010-06-30 - update

Jag har precis fått ett sug av att spela lite Sims 3 så jag tänkte sätta igång det nu.
Chris är här och vi har precis ätit lite mat.
Kan ju säga att det jag BORDE göra är att packa och städa lite men jag har ju hela kvällen på mig!

Imorgon ska jag först ner till stan och hämta ut laktosmedicin och köpa jordgubbar innan jag ska åka hade jag tänkt.
Chris har kollat lite på nätet efter skor som jag ska köpa när jag kommer upp. Jag hade också tänkt att 'försöka' hitta några skor, som om det brukar vara svårt, haha. Siktar nog bara in mig på Skopunkten eftersom dem nästan inte har några skinnskor där!
Jag har även tittat lite på Gina Tricot för att se om det fanns något fint som jag kan ha nu under sommaren.
Hoppas mormor är piggare nu så hon orkar följa med ner till stan också. Hade nämligen tänkt bjuda ut henne på restaurang eftersom hon har fyllt år och jag kan inte komma på något annat jag kan ge henne..

Får se om jag skriver något mer senare idag eller i morgon bitti, annars hörs vi på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0