Åh!

Jag vet att jag borde sluta skriva nu egentligen, MEN jag har blivit så sjukt sugen på att gå på bio igen och se om Eclipse. Såg just en trailer på den, enligt mig är det den bästa trailerna också! Eftersom jag inte vet hur man klistrar in en youtubefilm här så skriver jag länken istället; http://www.youtube.com/watch?v=5Vk_Vmj6HIk
Alltså, jag tror jag börjar släppa Edward mer och mer nu, han var lite snyggare i de första filmerna enligt mig. Carlisle har absolut vunnit större del av mitt hjärta och Jasper också.
Jasper får mer plats i denna film vilket jag tycker är kul, samt att man får se hur deras liv som människa var.

Förresten, har ni läst på Aftonbladet idag? Dem har gripit en man skäligen misstänkt för våldtäkt på en 7-årig flicka på en bibliotekstoalett i Södertälje igår. Tycker det verkar lite konstigt att mamman inte märkt att dottern var borta men allt hade tydligen gått fort.
Sjuka människor det finns där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0