2010-05-05

Nu ska vi snart gå och lägga oss (någon har ju dock sovit på soffan sedan 8) eftersom jag ska upp och jobba dubbelpass imorgon. En ganska fet dag från 6.45-19.30! Peppa peppa!

Igår somnade vi väääldigt sent så Reinaldo var helt slut och sover därför av förklarliga skäl. Hoppas bara han inte får morgondamp runt 4 inatt då han sovit sina timmar..

Idag har jag testat att baka vaniljbullar, sådana med marzanfyllning i mitten. Dom vart goda men ganska så minismå. En tugga och borta. Dock ganska förklarligt då det skulle bli ca 20 och jag gjorde ca 40.

Den gravade strömmingen som jag gjorde häromdagen är nu klar att äta och Reinaldo tyckte det blev jättegott! Receptet går lika bra att göra på sill om man hellre vill det. Kan lägga rexeptet i ett annat inlägg om någon vill testa det. Köper man färdig 5-minuterssill så går det jättefort och smidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0