2010-05-28

Igår såg jag som sagt Sex and the City 2 då den hade premiär. Filmen och dess handling var som vanligt underbar men det var några saker jag reagerade på.

- Dem börjar bli lite FÖR gamla och det är inte alls så mycket Sex appeal över dem längre.

- Dem försökte visa hur dem såg ut för lite över 20 år sedan, dem såg fortfarande lika gamla ut!


- Alla börjar bli mer eller mindre rynkiga men ändå ska dem leva likadant som då dem från början träffades. Fine att Samantha alltid varit som hon är även att hon är äldre men dem andra, dags att växa upp lite?

- Vart fan har Carries stora och utbuktande leverfläck tagit vägen?

De två bilderna till höger är från SATC 2


Mitt betyg är dock ändå bra då jag gillade handlingen, de ombytta miljöerna, KILLARNA/MÄNNEN, vardagsproblemen som man känner igen sig i, musiken, humorn och framför allt charmen!

Garanterat sevärd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0