Äckliga jävla mobilfanskap!

Åh, jag är nådigt jävla förbannad just nu! Mobilen ligger här bredvid och blinkar och tror sig! Inte fan går det att skriva in sitt lösenord och lyckas man väl göra det så går det automatiskt igång på flight mode. HATAR DEN!
Telia ska fan få ge mig en ny telefon. Lämnade in för ett tag sen och fick tillbaka den för bara någon vecka sedan. Sedan så gör den såhär. Så just nu kan jag inte göra ett skit med den utan att titta på när fanskapet ligger och tänder skärmen, släcker skärmen, tänder knappsatsen, släcker knappsatsen och slocknar helt osv om och om igen!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Och kärringfanskapet i telefonen uppdaterar min plats i kön till kundtjänst FÖR ofta så jag har lust att lägga på bara för att hon pratar så förbannat! Låt mig vara arg i fred och spela någon jävla synthlåt eller något under tiden!
"Du har plats 34 i turordning"

Nu har jag plats 21 i turordningen, JIPPI!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Astrid Bolund

Tycker om det du skrivit! Roligt att se lite schyssta saker och inte bara det vanliga grejerna som man kan se om hela tiden. ;)

2010-09-28 @ 18:53:59
URL: http://royalorchidholidays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0