Bröderna Bogdanoff

Sitter och tittar runt lite på internet och hittade ett minst sagt udda syskonpar, två bröder som under 80-talet var populära då dem spelade i en sci-fi serie i Frankrike.
Dem var kända för sitt så kallade "hunk" utseende.
Jag har hittat före och efter bilder på dem, inte fullt så smakfulla efterbilder..

Förebild


Efterbilder



Att tillägga är även att bröderna nu är i 60-årsåldern.
Enligt mig är dem bara så sjukt motbjudande och osmakliga!
Visst, dem hade stora hakor tidigare också men nu, det ser ju ut som dem hänger.

Kommentarer
Postat av: Lina

EUUUUUW. Det är fan vidrigt alltså!

2010-05-25 @ 15:43:56
URL: http://leliasson.blogg.se/
Postat av: Lina

Vajre var värt 100 kr och jag fick 20 st ;) så 2000 kr :D



Ja det kan vi kanske göra. Vet inte om jag ska gå med några andra, men jag vet inte! ;P har aldrig sett SATC

2010-05-25 @ 17:42:13
URL: http://leliasson.blogg.se/
Postat av: karolin

Haha vilka heeeetingaaar!! Eller inte. Hakorna var det första jag såg haha.



Åhh men tack! Hon är definitivt det bästa jag har gjort, så himla underbar är. Vi har haft himla tur med henne, ingen kolik, sover på nätterna, äter bra osv. Om det inte hade varit så, så hade det inte fungerat att gå i skolan samtidigt. Men jag är väldigt tacksam att det funkar för jag ville verkligen inte ta ledigt ett helt år vilket jag skulle vart tvungen till.



kram

2010-05-26 @ 06:20:40
URL: http://bekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0