Känner mig så naken - exposed

Idag var jag nere på en fika med Maria och Erika och kom fram till att det vore läge att gå in till Telia med mobilen då skärmen svartnar hela tiden utan anledning samt att internetanslutningen inte fungerat på lite mer än ett halvår.

Därifrån gick jag sedan utan mobil och utan väska - mobilen ska skickas iväg och väskan glömde jag mitt i min separationsångest.
Var länge sedan jag kände mig så fruktansvärt tom och naken, eller som Maria i Svenska Hollywoodfruar sa - exposed!
Fast mitt i allt detta mörker kan jag se lite ljus! Jag kanske ska få låna Marias gamla telefon som hon nu har utlånad men hoppas på att få tillbaka.
Behöver ha en ifall dem ringer om jobb. Vill även kunna ta kontakt med kompisar, Reinaldo och med mamma när jag vill och speciellt under dagarna då jag är ensam och nu i helgen då jag troligtvis inte hunnit på tillbaka den än.
Fan, kom just på att jag har min kalender i telefonen med, bye bye alla inskrivna möten, jobbpass och andra viktiga dagar.. Tur att en har sådan vrålkoll på livet så jag inte behöver den! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0