Sista maj redan?

Vart har maj tagit vägen? Insåg just att den sista maj är idag!
Kan bara konstatera att jag inte gjort någonting på en hel månad, så känns det i alla fall.
Det enda jag gjort är att ha bränt pengar och sovit.

Idag har jag övningskört lite efter träffen med M. Gick enligt Reinaldo mycket bättre än igår och då vi kom hem så fick jag fickparkera, med lite instruktioner så inget skulle hända ;)
Nu har vi ätit och Rei ligger på spikmattan och spelar på min mobil, som han använder lika mycket som mig. Han har hittat något otroligt roligt spel på den så nu ska han slå ett rekord som jag aldrig kommer kunna överträffa säger han, får väl se hur det går med det;)

Imorgon bitti vid halv 7 ska jag stå utanför Åhléns för en halvdags inventering, vilket ska bli jättekul! Tycker dem har så mycket roligt och fint där inne så det ska bli kul att ta en närmare titt, haha.
Blir troligtvis en fika med Maria efteråt om jag känner mig upplagd för det!

Hörs imorgon

Kommentarer
Postat av: Felicia

jaaa maj har gått snabbt,. och nu är det juni opch sommar! :)



sv.. ehm,... jag har ingen bal iår "/ hade i 9 men inte nu :P



jagh bor i stockholm :D och hittade dig på blogg.se mest kommenterade-list ;)

Ps som bloggare tkr jag att du ska läsa det inlägg jag länkat i senaste inlägget ;)

PUSS

2010-06-01 @ 17:40:15
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0