Snabb update

- Har snart läst ut hela Twilightserien, är i mitten av sista boken så snart slipper jag undra vafan som ska hända

- Jag har solbränt mig under dagen, köpte dock solskydd en halvtimma innan jag gick hem, det hjälpte sådär efteråt

- Känns som om jag har växtvärk i benen så antar att dem håller på att växa lite till på bredden eller något

- Någon läskig brud har hållt på och levt fan här ett par dagar, men det vet nog alla som bor i Västervik vid det här laget

- Lina fotade mig till sitt projekt, resultatet - ser ut som en tjock flicka som precis fått glass och ler sådär greepy

- Reinaldo ligger och sover på soffan, pratar med honom så svarar han, jag testade att skälla lite, han skällde tillbaka, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0