Sunshine sunshine sunshine!

Jag fullkomligt älskar solen! Så det bästa med dessa dagar är väl att solen varit framme.

I torsdags var Reinaldo och jag ute och gick en liten promenad runt 23 tiden i bara långärmat utan att frysa.

I fredags var jag ute och gick en promenad för att sedan gå tillbaka in till stan och sätta mig vid vattnet och chilla.

I lördags var jag ute med Amanda, först till Bökensved och sedan Lysingsbadet för att titta lite. Vi kom lagom ut till att Erik "Manboy" skulle uppträda så vi stannade och tittade på honom. Tog sedan turisttåget tillbaka till stan och jag gick och satt mig på Harrys, Reinaldo plockade upp mig på hemvägen.

Igår, alltså i söndags, så gick mamma och jag ut till Notholmen och hittade en skogsstig bakom Tuvan. Plockade lite blommor och avslutade inne på Mc Donalds då det var STORM ute!

Idag sitter jag inne och lyssnar på musik med balkongen öppen, får se om jag tar mig kraft att göra något eller om jag sätter mig och läser vidare i Så länge vi båda andas, dvs den sista boken i Twilight-serien.

Tänkte slänga upp ett par vår/sommarbilder senare då jag lagt över dem på datorn, Västervik grönskar verkligen nu!

Kommentarer
Postat av: Lina

Lina: Haha en fisk eller? Du är för skön :P Ja det är fan rätt åt honom!

2010-05-24 @ 14:05:47
URL: http://leliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0