Vuxna människor!?

Igår var Reinaldo och jag på Bostadsföreningens möte nere i källaren. Och jag har bara en sak att säga, VUXNA MÄNNISKOR BETER SIG FAN VÄRRE ÄN BARN!
Herre gud vilka argumentationer, tjafs, diskussioner och munhugg det blev! Jag hade lust att resa mig upp och säga, bara så ni vet så är jag yngst här men jag beter mig nog fan mer moget än er.
Mötet slutade dock med smörgåstårta och kaffe med kaka och då blev alla tanter och farbröder glada och trevliga igen.
Hittade även efter mycket om och men Jane Austens Pride and Prejudice nere i källarbiblioteket. Det är en ganska gammal, engelsk utgåva men hittar inget datum för när den produccerades.

Nu ska jag strax göra mig i ordning för att vid 4 träffa M och för att senare se Sex and the City 2!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0