2010-11-04

Urdålig uppdatering här idag men jag har helt enkelt inte varit hemma på hela dagen.
Min nya vinterjacka som jag lämnade in igår fick jag inte tillbaka. Så vid 17 var det bara in i bilen, köra ett vrålrace till Team Sportia och köpa en annan. Så, nu är jag inne på vinterjacka nr. 2! Köpte även lite annat nere på stan, som jag inte ens planerat att åka till. Med mig hem fick jag i alla fall 2 skjorttunikor, 1 julklapp till Reinaldo, 3 ljuslyktor till vardagsrumsbordet, 1 ljuslukta till köket, 1 present till mamma och 1 present till någon annan som jag inte besämt än. Slutnota - jag vill inte ens veta!
I alla fall, jag har haft möte, varit på stan, lunchat med Sofie, shoppat, stressat, cyklat, lagat mat, tittat på film och klappat lite på min sovande pojkvän i soffan.
Filmen (Red) var bra och jag tror även gubben-på-soffan skulle hålla med om han varit vaken och sett den.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0