2010-11-26

Just nu sitter jag med en rostad macka och lite glögg med både TV och dator igång. Nu när jag skulle slurpa i mig lite te så upptäckte jag en sak - mina händer darrar utav bara den!
Det har varit en påfrestande dag idag, på många sätt.
Nu kan jag inte göra mer än att bara vänta ut provsvaren och hoppas på att dem ger något, annars vet jag helt ärligt inte vad jag ska ta mig till.
Nej, nu ska jag göra mig en macka till. Tror jag ska värma på vetekudden också så jag får upp värmen i fötterna!
Ha en skön helg!

Kommentarer
Postat av: Mohammed

Haha!



Jo jag gillar henne med, däremot gillar jag inte att skriva om henne...



Vetekudde:P Man skulle behöva ett värmetäcke i tider som dessa :P

2010-11-27 @ 09:45:24
URL: http://cherinomohammed.blogg.se/
Postat av: Paula

Sv: Haha ja alltså den dagen som du kommenterade om var väl kanske inte den bästa men jag har gått ner ungefär 5 kilo sedan jag började tänka på vad jag äter :)

2010-11-27 @ 15:54:16
URL: http://timetoloseweight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0