Ang telefoneterrorn 2

Nu svarade dem äntligen i andra sidan luren, trots att jag svarat, frågat vem fan dem är osv.
Hon svarade nu och ville dra sitt försäljningstal, då sa jag att jag tyckte det var synd, för jag hade hoppats att hon ringde för att be om ursäkt för att dem ringt mig hela dagen utan att säga ett piss! Speciellt då när någon flåsade lite ointresserat för att sedan lägga på.
Hemsidan missatsamtal.se fick hon skriva upp och hon sa i alla fall att hon skulle ge det till sin chef så denne fick se alla kommentarer som kommit in under dagen.
Berättade även att jag ringt till företaget som anställt hennes företag, uppenbarligen hade ju det en måttlig påverkan på ringandet.
Nu ska mitt nummer i alla fall vara borttaget, hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Mohammed

MARIOO!!!??



Haha, ja förmodligen för att vi är sämst på att uppdatera nu. :)

2010-11-01 @ 18:53:01
URL: http://cherinomohammed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0