Gårdagen

Det blev ingen bio igår, när vi väl kom dit visade det sig att bion bara gick vid 21.15, inte vid 18 tiden som vi hade hoppats.
Shoppingen blev dock av, 2 par byxor till mig, en vinterjacka och stickad tröja till Rei och kanske det allra främsta - en liten julgran! Julen är gjord!
Det blev även lite småsaker som ett halsband (fy mig) och matvaror från en affär med importerad/utländsk mat. Jag menar, iransk juice, hur coolt är inte det!?
Efter diverse utemat så tog vi en fika med en av mina bröder, Herman, för att sedan åka hem i dimman. Kvällen bjöd sedan på venezulanskt majsbröd, TV och kortspel (som Reinaldo har fått storhetsvansinne på, haha). Vi däckade sedan på soffan och vaknade klockan 6 då vi drog oss vidare till sängen.

Kommentarer
Postat av: Herman

hehe ja det var ju roligt igår :)

2010-11-21 @ 12:58:29
Postat av: Mohammed

Hahahaha! Det skulle nog min pappa med gjort om inte morsan var med o backa upp.

2010-11-22 @ 00:04:42
URL: http://cherinomohammed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0