Bland tåg och stökiga ungdomar

Idag har jag hunnit med mycket, i alla fall enligt mig själv. Jag har varit i skolan, tagit en powernap, gått och kollat på Blomsterlandet med Sofie, handlat på Willys, lagat mat till Reinaldo, träffat M, lagat mat till oss, kollat på tåg, varit på Mejeriet där vi har fikat och spelat biljard samt startat upp miniprojektet "städa toan" då det, någonstans ifrån, luktar. Intressant att veta, eller hur?

Nu hade jag tänkt att dra igång bullbaket och invänta Reinaldo för TV och bullmys nu i det kalla och mörka höstvädret. Sist jag fick för mig att baka bullar så gick det käpprätt åt helv*te. Varför? Jo för att jag, troligtvis, värmde mjölken och smöret för varmt så att jästen i sin tur dog (?) eller något liknande för den jäste inte ett smack! Belinda kom också och hjälpte till. Lite trist då vi tittade in i ugnen och ingenting hände förutom att dem blev bruna, haha.
Denna gång ska dem dock bli suuuuupergoda!

Funkar inte att ladda upp bilder, av någon anledning. Bara så ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0