Wall street och grekiskt

Igår kväll bjöd jag ju som sagt ut Reinaldo på restaurang och bio.
Vi gick ner till stan, bland alla tjejer och redan då fick Rei känslan av att han liksom hamnat fel. Tjejkvällen på stan var i full gång och väl inne på restaurangen El Greco fick han samma känsla igen, han hade kommit fel. Det var ca 20 medelålderskvinnor, några yngre tjejer som satt och pratade över ett glas vin - och vi två. Ensam kille, tufft!
Maten var super och sällskapet likaså.
Drog oss vidare genom den fortfarande tjejdominerande stan för att se filmen Wall Street - money never sleeps.
Jag rekommenderar INTE filmen, tyvärr. 100 kr för en film endast bestående av pengar, miljardärer och girighet. Det var ingen action, inga speciellt spännande händelser eller något annat man vaknar till av. Detta resulterade i att jag satt och vred mig i stolen medan Rei somnade ett par gånger, haha.

Gårdagens betyg:

+ God mat och sällskap
Biopopcorn
Egentid (Rei och jag)
Det superfina höstvädret!

- Filmen
Gödselstanken i stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0