Dagens vrålshopping!

Idag drog jag ner till stan för att inhandla lite saker jag faktiskt behövde, och lite till.
En sjal
Tunika
Nagellack
Läppglans
Tofsar
Pumaskor
Lång, stickad tröja
Kalender
Kollegieblock

Nagelsticks
(Det fetstilta behövde jag faktiskt)

Efter shoppingen gick jag och mötte Sofie från min nya klass och som även hamnade i samma basgrupp som mig. Vi tog en fika på Morella, pluggade och umgicks ett par timmar, jätte trevligt!

Imorgon ska vi mötas i Vimmerby igen, hoppas det blir kul!
Nu ska jag mysa lite med Rei, hörs.

Kommentarer
Postat av: Novembersara.

jag vill också ha ett par pumaskor!

2010-09-04 @ 14:04:27
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0