Jag skulle bara vilja:

SKRIKA rakt ut!
Men det går inte av flera anledningar.

1. Jag har jätteont i halsen (ev. streptokocker el. halsfluss)
2. Det är heeeemligt!

Jag hatar hemligheter! Speciellt när jag vet att jag måste hålla det så en troligtvis lång tid framöver! Om det ens kommer bli så.
Svårt att skriva utan att avslöja någonting men det är så hemligt att jag inte ens kan säga det till mamma och då jäklar är det på allvar! Haha

Jag vet att det är elakt att skriva såhär utan att säga mer men går allt som beräknat så kommer ni få veta inom sinom tid, jag lovar! Och nej, det är troligtvis inte de det låter som ;)

Kommentarer
Postat av: Elly

Oj då! Ja de är faktiskt elakt att skriva om hemlisar o in avslöja nått ju!

Låter ju nästan som om de skulle va något stort? :D När får man veta då haha ;D

2010-09-26 @ 23:10:44
URL: http://gravidnu.blogg.se/
Postat av: Maria

jag ska inte bli gudmor då? ;)

2010-09-27 @ 19:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0