Resan så här långt

Igår kom vi fram till en avgasdränkt flygplats med heltäckningsmatta och hundratals indier. Flygresan gick bra men tog lite längre då det blev ett åskoväder över bergen. Flygplanet var superfint med varsin TV-skärm med gratis spel, nya fillmer, musik och information. Vi fick även gratis mat vilket vi inte trodde.
Ryssland har jag aldrig tyckt om och jag gör det fortfarande inte. Det första jag fick i mig var mögligt, fresch!

Imorse hade vi bara tänkt att sova några timmar för att sedan ge oss ut men troligtvis stängde Rei av klockan i sömnen för vi vaknade klockan 1! När vi skulle ut fångade hotellmanagern upp oss och vi gjorde upp en liten resa som innebar en rundtur i Delhi samt en övernattning i Agra nu imorgon till söndag för att se bland annat Taj Mahal.
Till rundturen fick vi en jättetrevlig, yngre kille från Nepal som körde oss runt vart vi än ville. Så idag har vi besökt Red fort här i Delhi, India Gate samt åkt förbi ett flertal tempel och moskéer.
Vid India Gate så gav jag mig på att få en henna-tatuering och fan vad det sved men nu jävlar har jag ett orangefärgat mönster över hela vänsterhanden!

Här kommer lite bilder:



Det blir bara en förresten för det går så frukansvärt sakta!

Nu ska vi upp och äta på taket. Mamma om du läser detta så loggar jag in på Skype senare igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0