Vi lever - och detta i lyx!

Vi har inte haft nagon tillgang till internet foren nu, detta pa ett internetcafe. Allt ar bra med oss och vi befinner oss for tillfallet pa Goa och en av varldens mest underbara stellen! Agonda beach kan ni sla pa och fa upp var tillfalliga bostad. Vi bor mitt pa stranden i en beach hut och det ar stilla och tyst, till skillnad fran kaoset i storstaderna.

Mumbai fick jag tyvarr inte se sa mycket av da jag fick Bombay Belly men Reinaldo han kan varenda gata i narheten av vart hotell da han fick springa och leta apotek pa morgonen.

Vi har som sagt inte tillgang till internet sa nagra bilder kan jag inte lagga upp men ja, tank er det mest finaste stallena du nagonsin sett och lagg pa typ 34 grader i skuggan och ljummet hav (nastan for varmt och ljummet), dar ar vi nu!

Troligtvis stannar vi har och bara gor ingenting tillsammans med nagra lokalbor, turister, hundar och kossor fram tills kanske mandag eller tisdag. Vi hade tankt att aka till Anjuna Market innan vi aker hem och denna ar pa onsdag. Flyget till Delhi gar pa torsdag kvall och flyget hem gar pa torsdag natt\fredag morgon.

Har hundratals bilder, vanta bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0