Om 24 timmar är vi framme!

Om ca 8 timmar kommer mamma hit och innan dess ska jag göra lunch tills imorgon, packa klart, leta fram allt jag inte hittar, irra omkring ett tag, pussa på min pojkvän, fundera på vad jag glömt packa och slutligen försöka sova en stund.

Jag ska satsa på att försöka somna någon gång runt 2.30 i natt, då har jag i alla fall 3 timmar på mig att bli klar!

Imorgon drar jag och Ida till Kreta och staden Rethymnon och stannar i en vecka! Det ska bli tokroligt men samtidigt ett jobbigt prov. Att vara utan mitt älskade hjärta i en vecka som jag vet är hemma och jobbar, sliter och har tråkigt kommer bli svårt men att få åka iväg med en kompis och bada, äta goda middagar, upptäcka ön och träffa nya, roliga människor ska bli superkul!

PEPPA PEPPA PEPPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0