2011-02-15

Just nu kommer uppdateringen ligga längre ner på prio-listan. Känner att jag måste bli klar med tentan innan jag kan börja lägga energi på massor annat!

Igår tvingade jag i alla fall ner Sofie till biblioteket för att plugga. Superbra eftersom jag inte hade något internet på datorn där, haha.
Måste dock påpeka att det verkar som om Västerviks "elit" har biblioteket som sin mötesplats. Jag har aldrig tidigare träffat på eller sett så många skumma människor på en och samma plats under så några timmar! Efter att Sofie gått så kom det en gammal gubbe och ställde sig bakom en bokhylla och låtsades läsa. Saken var bara den att jag kände mig så sjukt iaktagen och ja, det var jag! Han stod nämligen med boken öppen i handen medan han stenglodde på mig genom böckerna! Sedan gick han och ställde sig vid en monter av böcker bara någon meter bakom mig, jag fick rysningar och trodde han skulle flåsa mig i ryggen för att se vad jag gjorde men nej då, han fes, gick och kände på dörren och gick sedan därifrån. FY FAN säger jag bara!
Sofie och jag fick även höra om en farbror bakom oss som berättade för en annan att han söp för mycket, hade förlorade familjen pga det och att barnen var födda 92 och 82. Japp, då vet vi!

Nu ska jag hoppa in i duschen och dra mig vidare ner till elit-haket igen!


Typ såhär såg fis-gubben ut. Komiskt kan tyckas då han troligtvis inte ens kunde läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0