2011-02-28

Idag är det sista vintermånaden, i alla fall enligt mig. Därför kräver jag vår imorgon bitti!

Jag har tidigare skrivit lite om att jag funderat på en detox och på att gå ner i vikt. Jag har faktiskt gjort en av sakerna och det är inte att påbörja en detox, nej precis, jag har gått ner i vikt. Anledningen till varför jag inte skrivit det tidigare var att jag aldrig trodde det skulle gå såhär bra eller fort. Just nu ligger jag på -8.4 kilo från min startvikt som jag hade innan jul. Jag har tyvärr inte mätt midjeomfång eller något sådant vilket jag faktiskt ångrar nu efteråt men som sagt, jag trodde faktiskt inte att jag skulle gå ner så här mycket!
Märker jag någon skillnad nu då? Ibland, mina jeans sitter liksom inte där de borde längre. Förövrigt märker jag inte så mycket så helt ärligt vet jag inte vart mina kilon tidigare satt, Reinaldo tror på brösten och rumpan och ja, det kan tyvärr vara så! Haha

Så, ska jag för första gången i mitt "vuxna" liv inviga min kropp som "beach-godkänd" år 2011? Ja, kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0