- Mina innersta och desperata tankar

Haha, idag när jag satt mig ner för att öppna upp tenta-dokumentet så upptäkte jag den förträngda hat-texten jag skrivit natten innan. Så igår natt när jag satt och halvt grät, halvt sov, kom jag på den underbara tanken med att skriva av mig allt för att sedan slänga igen datorn och gå och lägga mig. Sagt och gjort. Här kommer den:

Okej, denna tenta kan dra käpprätt åt helvete. Jag har aldrig i hela mitt liv känt mig så totalt pantad, trög, dum i huvudet, you name it!

Nu kan jag skriva, NU, för första gången på HELA JÄVLA DAGEN! NU när jag ska gå och lägga mig! Jag håller på att dö, jag mår illa, jag har ont i magen och jag bävar för att vakna imorgon.

HUR kan detta vara bra!? VA VA!?

Hur fan tror ni att man ska lära sig genom detta? Jag lär mig inte ett skit. Ge mig ett jävla seminarium istället.

Jag hade ett liv, sedan började jag plugga, typ.

Jag vet ju inte ens vad jag ska skriva om! Vafan vill dom veta? Och vart fan vill dom att jag ska hitta det?

VA VA VA!?

Och imorgon då, jo då har jag tvättid med Rei, kul för honom att behöva göra allt hela tiden, han som jobbar med. Och jag gör ju faktiskt inte ett SKIT eftersom jag inte kommer igång med den här äckliga jävla tentan. Jag hade tänkt bli klar med den nu innan helgen så vi kunde hitta på något, ah men tjena, det kan vi ju glömma nu! Inte ett enda ord har jag skrivit ner, inte ens en jävla överskrift.

Jag luktar svett för jag inte känner att jag hinner duscha – men vet ni vad? Jag skulle kunnat duscha hela dagen för jag har ju ändå inte skrivit något!!!!!!!!

 

 

Känner ni av motivationen, spänningen och upprymdheten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0