God natt!

Hur kunde jag glömma hur mycket jag verkligen ogillar att plugga? Jag sitter här och verkligen försöker koncentrera mig men jag har nu insett att nej, jag fattar faktiskt inte mer just nu.
Nu tar jag och går och lägger mig, ställer klockan för att vakna imorgon och fortsätter in i det sista! Mitt nyårslöfte ska garanterat vara att skaffa mig självdiciplin, motivation och en fet spark i baken så jag kommer igång i tid istället för att dra ut på det in i det sista!
Hur faaaaan kan alla få ihop 5 sidor utan att komma utanför ämnet? Jag har tagit bort och ändrat texten flera gånger eftersom jag svävar ut och kommer av från ämnet.

FUCK minst 4 sidor! Jag tycker jag är klar och då har jag f*n inte skrivit några j*vla 4 sidor!!!!!!!

GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Elly- mamma till Leon

jaså? :D De tråkiga var ju att lotusblommorna va ju typ slut :( fanns bara gröna o blåa kvar, så det fick gå haha. Synd att affären upphör nu när man väl börjat handla där haha. Dock så kommer jag ihåg att jag köpt saker där innan fast då låg affären vid lidhem typ!

2011-01-10 @ 11:24:28
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0