Julafton i bilder


Julen är roligast för de små sägs det


Mamma körde all in!


Tomten, typ.


Förväntansfulla julklappsmottagare


Julklapparna i stort sett färdigutdelade


Sedan drog vi vidare till nästa julfirande och där var denne underbara herre glad i kameran! Kul att någon uppskattar den, haha


Åkte tillbaka till mamma och spelade lite spel. Tycker just denna bild visar Reinaldos och mitt förhållande såååå bra - han klantar sig/fuskar/gör något som irriterar mig och jag drar av den där super-irriterade minen, haha.


Sedan lekte jag med den superroliga katten. Hon ligger på ena sidan skynket, leksaken på andra. Det är roligast så! Tycker i alla fall hon..


Måste lätt vara det sötaste allergiknippet jag skådat! Naaaw


Ezter avslutade sedan med en golv-karate spark, bara för att hon kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0