Pittstim

Just nu sitter jag och ska läsa de sista sidorna ur boken Pittstim - en bok med 15 berättelser om att vara kille. Väldigt intressanta, djupgående, tänkvärda och läsvärda berättelser av olika, numera vuxna, killar.
Ett utdrag ur boken:

"Jag har runkat sönder kuken, jag kallar den för kuken trots att den fortfarande ser beklagligt okukig ut. Naken och vettskrämd, inte mycket större än tummen. Men jag kallar den för kuken och nu har jag haft sönder den. Jag gläntar på kalsongen. Där ligger den och kämpar för sitt liv, utmattad och flådd, rödflammig och klibbig, en nyfödd hundvalp som somnat på min mage."
- Pittstim, Andrev Bergström, sidan 191


Och ja, om Reinaldo inte hade sovit så hade jag skrattat mer än inombords! Vilken söt beskrivning, tycker ni inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0