TvåtusenELVA-nollett-sexton

Haha, ja det är ju tur att ingen märker när jag glömmer att ändra årtal i mina rubriker. Såg nu att jag döpt ett annat inlägg till typ 2010-01-14, haha.

Igår hade vi i alla fall min lillebror här på besök. Vi åt middag och fetade efter att Rei gått till jobbet. Vi såg filmen Inception - väldigt bra men komplicerad och svår, absolut ingen film att se om du ska se en film lite halvhjärtat sådär.
Idag har vi gått en halkpromenad Rei och jag. Vi gick förbi hans systers studio, verkstad, utställarstuga (?) eller vad man kan kalla det så jag fick se hur det ser ut, supermysigt!
Nu ligger visst någon och sover på soffan så då tror jag att jag ska passa på att lägga på lite nytt nagellack, kanske fransk manikyr? Få se om jag har tålamod till att låta det torka denna gång. På nyår målade jag naglarna typ 3 ggr men eftersom jag var så stressad så kladdade jag runt med det lite överallt, lyckat!

Avslutar med en citatliknande mening från Solsidan: Alltså hon går ju omkring och slänger fimpar och slabbar ner överallt för 350 kr i timmen, det kan jag hitta en A-lagare som gör GRATIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0