Update

Igår hade vi seminarium under ett par timmar i Vimmerby. Satt med full vinterklädsel och frös ihjäl, kom hem och gick och la mig. Sov bort eftermiddagen. Vaknade av telefonen och la mig i soffan istället.
Fick panik av att Rei skulle laga maten, slet mig upp och gjorde resten. Åt lite och såg på film. Hjärtat somnade, jag kollade klart på filmen, väckte honom och gick vidare till sängen. Tittade i resekatalogerna efter lite idéer och tips till resan och somnade.
Vaknade imorse och åt frukost, såg I rymden finns inga känslor (jättebra film!) och satt och sedan och spelade spel. Jag mot världens sämsta förlorare. Efter mycket om och men kunde även min motståndare acceptera att jag vann.
Tårarna sprutade när han försökte fuska (dvs hela tiden) och jag satt mig och slog på nätet efter de saker han påstod fanns. Han hade fetingfel! Påstod att det fanns en KÄND fotbollsspelare med efternamn Qvist, det visade sig att det fanns någon kille som hette det MEN - han spelade innebandy! HAHA Trist hjärtat, trist!

Nu ska jag antingen trycka in oss i duschen eller tvinga ut oss på promenad, anar att vi inte vill något av det egentligen.


(En bild sen julhelgen då vi spelar spel. Och ja, Reinaldo håller på med något jävelskap och jag ser vrållack ut!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0