Dagens schema och helgens bravader

Idag var jag på Midgård och gick bredvid för första gången. Känner på mig att denna sommar kommer bli jätterolig för både personal och boende verkar super!
Nu måste jag gå och lägga mig för att orka upp för ytterligare en dag imorgon för att komma in i deras morgonrutiner också!

Till helgen kommer mormor hit och hälsar på eftersom min lillebror fyller år. Så helgschemat kommer som det ser ut nu bli ungefär såhär:

Fredag: Mormor kommer till Västervik runt 15.15. Vid 17 tiden kommer både Reinaldo hem och mamma och David hit för en Indienkväll med bildvisning, mat och indisk "modevisning". Mormor ska sova i husets gästlägenhet.
Lördag: Fixar mat till mig, Reinaldo och mormor för att sedan åka och fira David. Efter fikat åker jag troligtvis hem igen samtidigt som Reinaldo och mamma och inväntar Erika och Jimmy för lite prat och eventuell utgång. (Troligtvis blir det fler personer)
Söndag: Mormor åker hem någon gång under dagen och Reinaldo och jag kan sova ut tills nästa vecka börjar!



Förresten, måste bara skriva en väl upprepad fras - Jag älskar mitt lilla hjuärta Reinaldo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0