In sickness and "shoppingheaven"

Har gått och blivit sjuk. Missade både delegering och jobb idag och var helt död igår.

Hur som så hade jag jättetrevligt i förrgår med Ida och Maria. Vi gick och kollade igenom Västerviks "enorma" utbud av kläder och lunchade på Sahara. Nu ska jag testa mina nya jeansshorts och hoppas på att de inte töjs lika mycket som de andra jag köpte för ca 2 veckor sedan. Köpte även ett par skor i återvunnen gummi och ekologisk bomull (I know, fortfarande shopping som tär på naturens resurser oavsett).
Nu skulle jag bara vilja ha något fint linne, en långklänning och ett par skor till - sedan är jag nöjd!

Hoppas i alla fall att jag mår bättre imorgon för då har jag en del inplanerat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0