Otroligt fina och skarpa bilder!





Ida och jag blev bjudna till någons studentfest i fredags. Vi vet inte vem det var som egentligen hade studentfesten mer än att han hette Klas och att hans mamma och Linas pappa är tillsammans. Vi kom dit, kände oss liksom som hemma hos någon vi aldrig varit hos och festade loss tillsammans med massor roliga 91:or. Helt plötsligt stod flera stycken vi kände sedan tidigare där och några som tydligen redan visste vem jag var då en kunde säga både mitt för- och efternamn, creepy kille det där med tanke på att han var så full att han knappt kunde stå upp men ändå visste mitt namn?
Aja, efter lite guidning åt någon från Hultsfred med bil kom vi ner till stan och Simson där jag träffade på en salig blandning människor och pratade om allt från gamla ex och störda killar till Equador och utsikten från toan.

Bra kväll helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHA! Gamla klassisar till mig ju! Och Klas ær "låtsasbrorn" min ;) haha

2011-06-22 @ 11:01:36
URL: http://leliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0