2011-03-25

Snart ska jag ge mig ut i det underbara vädret! Några kilos tyngd lättade mig igår av att bara lämna in tentan - även om jag inte vet om jag får godkänt på den än eller inte!

Nu börjar det äntligen närma sig med resan, helt sjukt! Vi beställde resan i februari och tiden har bara flugit iväg! Igår förresten när vi skulle boka hotell så gick jag in och kollade lite kommentarer om hotellet först och jag kunde inte tro mina ögon - bilden på hotellet var inte ens rätt! På bilden var det ett jättefint hotell med fin ingång, garage och en liten trädgård men verkligheten var inte i närheten! Mitt i Delhi i en länga av höghus och vid renoveringshus! De hade fått urusla kommentarer om att det bara fanns kallvatten, insekter, damm på väggarna, inga fönster, smutsiga och äckliga sängar och smutsiga handdukar. Personalen var otrevlig och pratade högljutt på nätterna. Frukosten var totalt misslyckad så många gäster gick åt och på närliggande hotell istället!
Så ja, nu vet vi inte vart vi ska bo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0