2½ dagar kvar!

Nu är jag mer pepp än någonsin! Jag har hittat en ny sida, indiasite.com som har mängder med info om bland annat bra shopping och sevärdheter i Delhi, Mumai och Goa!

Såg förresten kommentarerna om min packning så Maria - jag har tagit ur mina kortbyxor nu och packat ner ett par andra, mjuka som jag kan ha på stranden. Hade även tänkt shoppa loss där nere så jag kommer säkert hem med massor tröjor sedan ;)
Och Katta, jag lovar att ha det superbra där nere! Det kommer nog bli fullt upp hela tiden men jag har tänkt att försöka uppdatera bloggen ibland om vi tar med oss datorn! Jag har 3 minneskort (8 GB sammanlagt) till kameran och ca 2 timmars full-HD filmtid som jag kan dela med mig av sedan! :D

Kommentarer
Postat av: Maria

HAHAHA :P

2011-03-29 @ 15:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0