3 dagar kvar!

Okej, jag ska inte drabbas av panik nu men alltså vi åker DENNA VECKA! Jag tänker på det, vi pratar om det och fantiserar men det känns helt overkligt att vi SKA åka dit, att det bara inte är en fantasi eller dröm.

Nu skrev Reinaldo att han bokat bussbiljetter från Norrköping till Arlanda och jag håller på att packa bagage och handbagage.
Packningen hittills:

1 klänning (vit och tunn)
1 till klänning (den jag fick av Rei från Gran Canaria)
2-3 leggings
1 par kortbyxor
Bikini
Trosor
BH
Diverse våtservetter
Reseapotek med mediciner, krämer/lotion, vätskeersättning m.m.
Adapter till Indiens uttag
Laddare
Kamera, filmkamera
2 skjortor
1 par jeans
Kalsonger
Badbyxor
Ficklampa (det är vanligt med strömavbrott där nere)
2 hänglås
Väska som man hänger runt halsen och innanför kläderna (1 vattentät, 1 vanlig)
2 uppblåsbara resekuddar

Och kvar är då ännu fler laddare, datorn, sudoku, kortlek, toasaker, en del papper, en lista på alla saker vi har med oss, hörlurar och en till resväska då packningen härifrån endast tar upp en halv! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

du ska inte ha med dig ngt linne eller t-shirt då? :P tänker på att du ska ha med dig kortbyxor haha

2011-03-28 @ 15:16:08
Postat av: Katta

Du får lägga upp massor av bilder sedan när ni har kommit hem! Hoppas att ni får det skönare där än vad vi i Sverige kommer att ha! :D

2011-03-28 @ 15:19:12
URL: http://glominteattle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0