Bh:ar, vårväder och rövologer

Ni har inte missat Åhléns erbjudande nu va? Alla Bh:ar från Closeness kostar 99 kr! Jag ska gå ner med mamma senare idag och kolla på de jag lagt undan, skulle verkligen behöva nya då jag för tillfället "bor" i EN, börjar bli lite tjatigt att ha samma och gå utan när jag tvättar, haha.

Idag har våren verkligen kommit! Hur underbart är det inte att gå upp och se att termometern visar 14 grader i skuggan?
Idag har jag massor med roliga och tråkiga måsten, får se om jag gör hälften av det.


Förresten, för några dagar sedan fick jag en remisstid till Rövologen (lär urolog(?)). De ville att jag skulle komma dit och göra en undersökning då jag är i Indien så hell no! Sedan läste jag beskrivningen om hur man skulle förbereda sig och jag höll på att börja gråta!

1 vecka innan får jag inte äta fruktkärnor (jordgubbar, passionsfrukt, granatäpple, sylt med bär osv), fruktskal, fullkornsbröd eller müsli. 1 dag innan så ska jag rensa ur tarmarna genom att dricka FYRA LITER laxeringsmedel och därmed sitta på toan i ca 4 timmar. Och innan jag påbörjar denna process får jag inte äta på 3 timmar. Så säg att jag äter sista gången vid 15, då kan jag börja dricka laxeringsmedlet vid 18 och då vara klar runt 10. Jamen det låter ju superroligt! Efter det sedan är klart så får jag ju självklart inte äta fören efter tittsaken är klar vid kanske 9-10 dagen efter.
Undersökningen då, ja då kommer jag in, får en supermysig nål i armen eller handen med lugnande. En MAN kör sedan upp en kamera i röven på mig, eller nej förresten, först så trycker de in luft i tarmarna. Detta gör att man kan få magknip i min annars så tomma mage.
Lämna bilen och cykeln hemma står det också.
Vafan, jag har ont i magen och så ska jag dit och de ska göra saker som bara får mig att bli sämre? Och hur mycket ska vi sätta på att de inte hittar ett smack förutom mina utrensade tarmar?

Jag ska omboka tiden tills jag bestämt mig om jag ska avboka den eller inte. Sedan ska jag kräva en kvinnlig stjärttittare. Det är ju fan jobbigt nog utan att ha en gubbe där bak under tiden!

Så, omboka tiden, kolla på BH:ar, ringa några samtal, beställa böcker, kolla biljetter, plugga, städa och GÅ UT!

Kommentarer
Postat av: Maria

HAHAAHA

asså förlåt men det låter grymt roligt xD

2011-03-23 @ 14:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0