Internationella kvinnodagen + fettisdagen = storstädardag med semlefika

Idag tog jag en ofrivillig sovmorgon då jag råkade stänga av väckarklockan i sömnen. Då jag insåg det, vid lunch, så flög jag upp som en boll och sprang ner till tvättstugan och tvättade ca 8-10 maskiner på ungefär 3 timmar! Jag har även tvättat vardagsrumsfönstren, dammsugit, diskat, plockat bort efter andra världskriget, dammat, bakat semlor och lagat mat.
Nu sitter jag äntligen ner och kollar på Big Brother där de för tillfället befinner sig i ett annat världskrig.

Imorgon ska jag slita mig upp ur sängen tidigt som bara den och åka på en föreläsning. Efter det ska jag ut i det superfina vårvädret om det håller i sig tills dess! Ville så gärna ut idag men tvätten som ockuperat lägenheten de senaste veckorna ville något annat.

Förresten, om en kille som har flickvän har sex med en annan tjej (som är singel) - vem är otrogen då? Är det bara killen eller är även tjejen han hade sex med det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0