Kårö, älskade sommarstuga

Tänk vad en film på 1 ½ minut kan få en att ändra humör och känsla totalt. Nu sitter jag bara och gråter.
Jag vågade först inte ens kolla på den, jag hade faktiskt glömt bort att jag över huvud taget hade den. Det bara knöt sig i magen när jag fick syn på det. Den fina tomten med det lilla, nedgångna och gulliga huset.

Jag har inte glömt ett grässtrå, en detalj och jag kommer att göra allt för att fortsätta minnas det precis som det är, eller kanske var. Jag försöker tänka på allt, varje dag. Allt för att inte glömma.

Tänk vad något så materiellt som en bit mark och ett hus kan påverka en människa och dess känslor.



Älskade, älskade hus. Inga pengar kommer någonsin kunna ersätta all den saknad jag för alltid kommer att känna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

När jag läser och ser bilden på "vår stuga" gör det så fruktansvärt ont och tårarna rinner. Men vi får tänka på alla roliga minnen, vara tacksamma att vi har haft tillgång till ett helt fantastiskt sommarparadis :)

2011-03-23 @ 08:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0