Populära platser



I know, jag har inget liv men erkänn att det är lite roligt vilka superduper-populära platser det finns! Och varför dyker denna Maria ständigt upp överallt? (nu högst upp till vänster) Varför hänger Maria på de populäraste platserna och skriver de mest minnesvärda statusuppdateringarna för? Only facebook knows.

Nepp, nu ska jag gå och skaffa mig ett liv och fortsätta skriva på tentan (ja det var ju ett roligt jävla liv jag har). Förresten, jag ska locka med mig Reinaldo på kosläpp i maj, ser ju hysteriskt roligt ut och jag menar bara lyssna på namnet - kosläpp, hur awesome låter det inte?

Kommentarer
Postat av: Neda MODE BLOGG

hejhej ! :D allt bra ?

ha en bra dag !

2011-03-23 @ 16:46:29
URL: http://bluephotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0