Sista inlägget innan resan

Inte trött alls. Får väl skylla mig själv lite egentligen eftersom jag sov på eftermiddagen för att slippa känna att det kliade överallt.

Nu börjar vi få ordning på allt men det är inte klart än.
Ska sätta mig och tömma mitt kameraminne just nu och säkerhetsspara bilderna på datorn på en hårdisk som stannar här hemma.
Checklistan börjar bli helt avbetad, mest toasaker kvar som vi behöver imorgonbitti (läs om 2-3 timmar)...
Reinaldo gick just och lade sig ett par timmar (läs TVÅ) och ja, vi får se hur det går helt enkelt, haha.

Troligtvis blir detta min sista uppdatering här i Sverige.

Till mamma:

Jag har skaffat ett eget Skype-konto nu som vi kan tala genom. Tidsskillnaden tror jag är 4,5 timmar (är klockan 12 här i Sverige så är klockan 16.30 där nere) så vi måste försöka passa in någon tid då vi båda är hemma/vakna!
Jag kommer sakna er här hemma men det ska bli riktigt skönt att komma bort ett tag och se något nytt.
Allt kommer gå bra och glöm inte att jag älskar dig lilla mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0