Bilder från i söndags och tankar från idag

And he didn´t give a damn

Nu har jag duschat och suttit och lyssnat på min och Linas fina sång Run med Snow Patrol som hon närapå började gråta till i lördags.
Imorgon blir det förhoppningsvis skola igen, mest igentäppt och dan men vafan.
Jag vet inte riktigt vad jag tänker på eller vad jag gör just nu, jag är helt slut i kroppen fast min största syssla de senaste dagarna har varit att sova. Även kommit fram till att de enda dagarna jag verkligen lever är på helgerna. Hemskt att säga och ännu hemskare att erkänna men det är sant.
Äh, vem läser det den här skiten i alla fall? Antagligen ingen. Men tänkte ändå ladda upp lite bilder från söndags.
Lillebror!


Humor på hög nivå tror jag allt, haha


Borde vi bli modeller eller vad?


Här var det livat grabbar! Haha. Festat två dagar i rad - trött & sliten.
Sen var det fett ljust ute!


Vi hörs! Bajbaj Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0