?


(Bild från igår)
Halla, nu sitter jag här igen och dricker te och äter honung. Snart käkat upp en hel burk på någon vecka.
Börjar bli rastlös, FAN!

Skola imorgon i alla fall. Tror jag ska gå till studievägledaren och se om jag kan välja grön matlagning och någon mer 50 poängs kurs så jag kan hoppa av engelskan för jag har tröttnat! Tror min skoltrötthet beror mycket på bara den fjuttiga lektionen faktiskt.

Och nu avslutningsvis tänker jag bara prata i metaforer och i gåtor. Jag hoppas att allt kommer lösa sig till det bättre. Trots att man inte stått brevid så länge och kan se allt med någon annans ögon så vill jag förstå. Jag vill förstå vad som finns innanför och vart tankarna hos denna människan är. För just nu kan jag inte se dem, bara massa kringgående, vita lögner och undvikande. Kanske det inte är rätt för fem öre fast jag tycker det känns så? Eller har jag för höga krav?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0