God morgon

Gårdagen var ganska konstig faktiskt. Jag minns inte så mycket av vad jag gjorde om jag ska vara ärlig. Vet bara att jag var ute och gick så länge att jag knappt orkade ta mig hem. Kom hem och satt mig och kollade på TV och åt rostad majs och drack pärondryck. Var och tränade också i någon timma innan det.
Slutresultat: Man kan inte träna bort ångest!
Jag hade så mycket som jag ville säga igår, som jag bara ville skriva ner. Men så fort jag kommer hem försvinner allt någonstans inuti mig och bara ligger i irriterar mig.
I skolan vet jag knappt vad jag gjorde, eller jag satt i biblioteket i 2½ timma och råpluggade typ.

Idag har jag sovmorgon vilket jag njöt av faktiskt! Att veta att man inte behövde somna så tidigt för att jag ska orka upp till skolan dagen efter utan att jag kunde sova till halv 10. När jag vaknade värkte dock hela kroppen och jag var förbannad och kände mig svekt, anledningen var att jag legat och drömt en sinnes jävla mardröm eller vad man ska säga ganska så länge. Pissförbannad på att mamma var så jävla lam och inte gjorde någonting och arg på en annan som var så förbannat elak. Men men, det var ju bara en dröm.

Nu ska jag snart ta och pallra mig bort till skolan för "nya äventyr" dvs. en Engelska B lektion i 70 min. Sen var den dagen slut.

Blir nog att bara vara hemma hela den här helgen och bara vara. Inte göra ett skit i onödan. Känner att jag behöver varva ner lite nu och göra som Blondinbella "lära mig att andas" HAHA!
Hoppas dock att alla som ska ut ikväll får det riktigt roligt och festar lite för mig också!

Btw så har mina tankar att flytta till Malmö kommit igen men vi får väl se vad som händer efter studenten. Blir nog inte att jobba på DuPont i alla fall!

Dagens mål:

- Klä på mig, göra mig iordning osv
- Städa lite på mitt rum
- Göra pizza tills mamma slutar
- Slappna av och försöka att tänka mindre på saker jag inte kan påverka
- Se en film och bara njuta av att jag faktiskt lever i ett "bra" land
- Att inte få ångest eller ens i närheten av det.
( Det sista målet är dock redan försent nu )



Vi hörs väl senare eller något antar jag.
Sök på "daft punk harder bodies male" på youtube med! Haha.

Puss hej

Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

fyfan va rörd ja blir:)

att du skriver så långt till mig!

och tack för tipset verkligen, men har hört att

man kan få propp :( !





puss ! & TACK / N

2008-10-17 @ 20:40:04
URL: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0