God natt

Har funderat en hel del nu trots att jag nästan varit upptagen hela tiden. Jag är verkligen osäker på vad jag känner just nu och det känns som om jag inte kan uttrycka mig i ord riktigt. En bild säger mer än tusen ord stämmer nog just nu men hittar inte en sådan bra bild heller.
Får hoppas att allt löser sig och blir till det bättre, vad det  nu är.

Nu har mamma och jag i alla fall pluggat på psykosocialt arbete så jag kan göra mitt prov, skriftligt eller muntligt. Jag har sinnes ont i magen så nu ska jag ta ett sånt där burkpillet mot magen som jag fick utskrivet och se om det hjälper och gå och lägga mig.
Skulle ju dock inte tacka nej till att ha någon brevid sig inatt och bara känna känslan av någon annans andetag och närhet. Att känna att man inte är själv.

God natt i alla fall!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0