God nattens

There you are, standing right in front of me
All this fear falls away, you leave me naked
Hold me close, cause I need you to guide me to safety

Nu tänkte jag gå och lägga mig efter mycket om och men. Blivit medlem på diverse sidor på internet nu inatt så spam-mailen lär väl trilla in snart. Smart Sarah..
Men men, jag har hittat en underbar låt nu på kvällen med Snow Patrol. Låten heter Signal fire och är jaaa, bra!
Imorgon blir det nog stan en stund och ska även träffa Richard tror jag. Tänkte traska ner till Bokia eftersom jag tydligen har ett presentkort där på kanske 200 kr.

Har inte hänt så jättemycket idag egentligen, även att det känns som det.
Har varit nere på stan och fikat med Maja, lagat mat, handlat med mamma och sett Prison Break. David och 2 kompisar lanar här hemma också så för tillfället har vi inget köksbord, skoj.

Veckan kommer (vad jag vet nu) bestå av:

- Träffa Richard, fika eller se Sex and the city
- Åka till Linköping med mamma, David och några för att sedan ta buss/tåg till Norrköping och hälsa på mormor
- Se om jag hittar någon balklänning i Norrköping, hjälpa mormor på FUB-gården några timmar och bara umgås med henne. Även gå ner på stan lite.
- Åka hem på torsdagskvällen eller fredagsförmiddagen
- Gå på Halloweenfest på fredagen
- Även festa på lördagen?

Sedan på måndagen börjar min praktik! Wwaaaaa



"Man vill alltid ha det man inte kan få"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0