Good night



Nu ska jag gå och sova för att ladda inför morgondagens rooooliga studiebesök på Dupont där dom gör pulverfärg. Vad det rör Barn och fritid vet i fan men det ingår tydligen i programmet. Tror det ska visa på "Här kan du hamna om du inte sköter dina studier rätt" men vad vet jag..
Du kan ju även kolla in youtube med sökordet palladiumdansen
Lovar att den filmen kommer bli en storsäljare världen över! Inte minst i Japan!
Pöss på er Liina och Richard




Jag tänker i alla fall inte ödsla mer energi på att tänka på saker som rör mig men som jag inte kan göra något åt.
Varför kan jag bara inte försöka koncentrera mig på att försöka leva för en gångs skull? Är jag för ingången i mina gamla "rutiner" och liv för att kunna släppa det.
Skärpning för fan! Jag vill och jag ska bli bättre, med allt! Jag ska ju nli toppolitiker för fan! Haha

God natt i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0