Lite halvlat

Hejsan, igår satt jag inte vid datorn någonting faktiskt. Kände mer som att jag hade andra viktiga saker för mig. Jag vet inte vad det var men antar att det var värt ett dagsuppehåll från bloggen.

Idag mår jag bajs, jag har ont i huvudet och är allmänt opepp men det gör inte livet bättre utan det gör ipren. Så det är ipren jag äter, stora som små. HUvudvärk är verkligen hemskt, speciellt när det inte finns någon direkt orsak till det.
Idag blev det i alla fall klart att Erika och jag åker till Rookiefestivalen nu i helgen och festar lite mer alla småkidz eller vad det nu är för några som hänger där.
Kommer garanterat bli skönt med helg och lov! Blir kanske att åka till Norrköping också ett par dagar och komma bort lite.
Erika är även ute på mörkerkörningsdemonstration eller något sådant just nu, David ligger på soffan och är sjuk och mamma julpyntar på Åhléns. Livat det är här hemma vill jag lova!
Jaa, vad ska jag mer skriva? Kanske att jag fort fram och tillbaka till madhouse två ggr idag. Woligt har jag hört.
Har tydligen ett läxförhör imorgon också på dialekter och vad som är manligt och kvinnligt i språket.

Har även konstaterat att vissa personer borde hålla käften lite oftare, ta reda på liiiite fakta innan denne öppnar käften och ska försöka låta smart och sedan inte helt radikalt ändra sina "åsikter" för att fakta kommit fram. Att sitta och försöka överrösta alla med sin jävla bullshit som att "romer är ju lite rasistiska då tycker jag" och "men muslimer får ju bara gifta sig mer varandra". Snällaaaa!
Romer har inget land, wooops, visste du inte det?
Muslimer får visst gifta sig med andra, så länge den personen tror på endast en gud, woops, visste du inte det heller?
Hela lektionen slutade i alla fall med kommentaren "jag tycker faktiskt det är synd om romerna!" från samma person som max fem minuter tidigare slängt ur sig att det är "dom där med stora kjolar där dom gömmer saker överallt, tillochmed i trosorna och att alla affärer hatar dom och varnar för dom"
Kooonstigt att dom snor när dom inte har någonstans att bo, står utan pengar, många har små barn att försörja, står utanför samhället och därmed utan bidrag.
TA REDA PÅ FAKTA INNAN DU ÖPPNAR KÄFTEN 10 GGR FÖR MYCKET, Tack.

Nej nu ska jag gå och skjuta mig eller något annat roligt.

Hörs, pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0