Rastlös!

Nu börjar bli väääldigt rastlös. Sa till mamma att jag inte kunde följa med och handla eftersom jag skulle gå ut men här sitter jag fortfarande och är sinnes rastlös!
Jävligt trött också men känner för att gå ut och gå eller gå till tr och bara lyssna på musik och bli svettig och äcklig. Men vad vet jag..

Dagen har i alla fall varit ganska hyfsad, jag överlevde DuPont, knappt men jaa..
Satt mig som världens bokmal i biblioteket efter maten och pluggade i "Kunskapskällan" bland antika böckerna och bilder på gubbar på väggarna, möjs! Efter 2½ timma kände jag att jag förtjänade att gå hem, jag hade ju faktiskt slutat en timma tidigare. Så jaa. Nu sitter jag här efter att ha ätit pytt i panna och ringt lite (utan att få svar).

Antar att liver rullar på nu när det snart är helg. Denna helg kommer dock bli annorlunda eftersom jag inte ska festa någonting! Har jag bestämt.
Jag tänkte bara vara hemma och mysa. Med mig själv antar jag men kan säkert hitta någon annan som är lite sugen med.
Imorgon har jag även en fet och underbar sovmorgon till ca. 12 och den tänker jag njuta av! Fast mamma tycker att jag ska pluugga så du lär säkert se mig i bibblan med gubbarna på väggen.

Nu tänker jag göra något, typ gå ut själv. Mest så jag slipper diska. Moahaha.

Hörs senare eller något!

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0